Časté dotazy

Na této stránce se Vám budeme snažit odpovědět na Vaše nejčastější otázky. Pokud zde nenajdete odpověď na to co, Vás zajímá, budeme rádi, když nám napíšete přes kontaktní formulář, případně zavoláte na náš dispečink.

Proč se musí provádět pravidelný servis plynového kotle?

Pro zajištění správné a optimální funkce topného systému a kotle, je nutný pravidelný servis a revize. Nesprávně fungující plynový kotel má nejen vyšší spotřebu, ale může být i životu nebezpečný.

Jak často mám provádět servis plynového spotřebiče?

Výrobci doporučují provádět pravidelný servis minimálně 1x ročně. V odůvodněných případech může dle výsledku měření spalin servisní technik doporučit kratší servisní interval.

Jaké doklady o servisu obdržím?

Po provedeném servisu obdržíte protokol, ve kterém jsou uvedeny všechny úkony, které servisní technik provedl a doporučení pro další bezpečný provoz spotřebiče.

Musí se při servisu měřit i spaliny?

Ano, měření spalin je důležitou součástí každého servisu plynového spotřebiče. Servisní technik pomocí něj provede seřízení spotřebiče na optimální režim spalování a přesvědčí se, že spotřebič vykazuje hodnoty spalin, které odpovídají bezpečnému provozu. Sám sebe tím zkontroluje, že provedl servis správně.

Potřebuji provést roční servis svého plynového spotřebiče, co mám dělat?

Stačí zavolat na náš dispečink servisu spotřebičů 553 810 801 nebo vyplnit poptávkový formulář a domluvíme se společně na termínu servisu.

Nefunguje mi spotřebič, co mám dělat?

Stačí zavolat na náš dispečink servisu spotřebičů 553 810 801 nebo vyplnit poptávkový formulář a domluvíme se společně na termínu opravy.

Budete za mě hlídat pravidelné intervaly, ve kterých má být spotřebič servisován?

Ano, termíny servisu hlídáme za Vás. Archivujeme veškerou servisní historii, díky tomu už na servis nemusíte myslet. Návštěvu našeho servisního technika domlouváme s předstihem tak, aby Vám čas maximálně vyhovoval. Tato služba není pro Vás závazná a můžete se rozhodnout, zda požadujete provést servis až Vám zavolá naše operátorka.

Jaké jsou dodací lhůty na servis?

Nejlepším obdobím pro servis plynového spotřebiče jsou letní měsíce. V tomto období je realizace servisu možná do tří dnů. V topnou sezónu se přednostně řeší poruchy na spotřebičích a termíny servisů se prodlužují až na tři týdny.

Jak dlouho trvá oprava spotřebiče?

Opravy plynových spotřebičů řešíme přednostně. Naše společnost zaměstnává devět servisních techniků, což z nás dělá největší servisní středisko na Moravě. Máme k dispozici značné skladové zásoby náhradních dílů a snažíme se spotřebič opravit hned při první návštěvě. Pokud není k dispozici náhradní díl v našem skladu, ale je k dispozici na skladech výrobce spotřebiče v ČR, tak se doba opravy pohybuje do cca 7dní.

Kolik stojí roční servis plynového spotřebiče?

Roční servis spotřebiče stojí 1650 Kč s 12% DPH. K ceně je potřeba přičíst poplatek za dopravu. Rádi Vám celkovou cenu servisu sdělíme telefonicky.

Jaké značky servisujete?

Naše společnost je autorizována na servis spotřebičů bez omezení výkonu a druhu paliva těchto výrobců:
Baxi, Viesssmann, Vaillant, Protherm, Junkers, Buderus, Dakon, Viadrus, Brötje, Immergas, Ariston, Destila, Karma, Gamat, Thermona, Moratop, Wolf.